Spiral

Vilken tur man har som har bekanta som håller ögonen öppna och kan tänka sig att byta bort eller sälja skatterna till mig. 
 
Den här gången har jag kammat hem två delar ur serien Spiral av Ingrid Atterberg. Dels det lilla fatet som jag letat efter både länge och väl. 
 
 
Tre fat finns det i serien. Nu är det inte många delar kvar för att det ska bli ett komplett set. De delar som fattas är dock lite knepiga att hitta till rätt pris. De största vaserna... Golvvasen som är ca 80cm hög. 
 
Jag fick dubbel jackpot i det här köpet. Jag hittade äntligen det udda locket som jag letat så länge efter! 
 
 
Visst är det så att man behöver minst två lockaskar i samma serie? Eller? 
 
Tack för fyndandet på instagram! Du vet vem du är! Tack också till vännen som agerade bulvan! Perfekt utfört uppdrag. Nästa gång får du betalt. ;) 
 

Kommentarer
Postat av: Retromorsan

Grattis !!!

2015-10-22 @ 22:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0