30 vaser i 30 dagar - 30 Paprika

Efter några dagars uppehåll kommer här finalen! Den sista vasen i vasparaden, utmaningen som jag fick av @kaksmulankarin på instagram. Det har tagit betydligt längre tid än 30 dagar men jag har nu visat 30 vaser! Tycker det räknas som en väl genomförd utmaning. 
 
Vas/dekor nummer 30 av 30
Paprika av Anna-Lisa Thomson för Upsala Ekeby. 
 
Tillbaka till den bruna leran med den blanka vita glasyren. Den började jag vasparaden med i form av corso och jag avslutar med den här i form av paprika. 
 
Svårt att bestämma vilka vaser som skulle få vara med... Jag har ännu några kvar som jag inte har visat. Inte allt för många ändå. Man måste kanske inse sina begränsningar! 
 
Tack för utmaningen Karin! 
 
#30vaseri30dagar
@retroluxanna 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0