Villan från 60-talet

I utkanten av Västerås finns ett bostadsområde som heter Hökåsen. En drös fina villor från 50-, 60- och 70-tal. I februari åkte vi dit för att kika på en kåk, kåken som senare skulle bli vår. Japp, jag och mannen har köpt oss en liten söt villa från 1963.
 
 
 
Så nu påbörjas diverse olika flyttrelaterade arbetsuppgifter. Inflytten är ganska långt fram i tiden så jag håller på att vänja mig vid tanken att jag kommer att bli tvungen att sälja lägenheten i min fina lilla Krumelur. Det nya kommer att bli bra och annorlunda. Det är med skräckblandad förtjusning vi ska ta oss an vårt hus.
 
(Bilderna är lånade från prospektet.)

Kommentarer
Postat av: DeBeer/Mangania/Erica

Grattis!

Då ser vi fram mot massa bilder från insidan så snabbt ni har fått nycklarna!

Svar: Änteligen! :)
Anna Sandberg

Postat av: Anonym

Då får vi gratulera och ett pensionärsakvarium ingick=) ja den inglasade verandan alltså.
Snyggt hus som kommer att inredas med goa grejer...och det du inte har hittar du på loppis=)

Svar: Haha, ja, pensionärskuvös brukar jag kalla det. Det blir nog bra när våren kan börja lite tidigare och sommaren hållas kvar lite längre. Tack för lyckönskningar.
Anna Sandberg

2015-04-11 @ 20:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0