Retrobloggarnas julkalender 2014

Snart är det dags att börja öppna luckorna, även i Retrobloggarnas julkalender. Från den 1 december fram till och med den 24 december kan ni läsare öppna en ny lucka hos någon av Retrobloggarna i vårt avlånga land. Det här har börjat ta form som en tradition vid det här laget.
 
Min förhoppning är att jag ska kunna uppdatera på bloggen dagligen, förra året skriv jag en kort snutt om alla bloggare som öppnade luckor i Retrobloggarnas julkalender. Följande bloggare är med i år, det kan till och med komma till några flera. Passa på att kolla in dem redan nu, snart blir det "glittrigare glim, grötigare rim" hos dem alla.
 

Lucka 1  - Martina - Old shit & stuff

Lucka 2 - Helena - Retrotokig

Lucka 3 - Otilia - Fröken Otilias köksskåp

Lucka 4 - Jan - Form55

Lucka 5 - Emma - Tant Emmas bravader

Lucka 6 - Malin - Gestaltningstanten

Lucka 7 - Gitte - Gittes allehanda

                - Maria - Gilas grotta

Lucka 8 - Ann-Charlotte - Teak och Orkidéer

Lucka 9 - Anna - Retrolux

Lucka 10 - Liz - Undantaget i Hulebäck

Lucka 11 - Lovisa - Jag, en Loppista

Lucka 12 - Caroline - Fina fyndet 

Lucka 13 - Susanne - Vintage Spyglass

Lucka 14 - Yvonne - 50-talskeramik

                       - Benny - Porslinsbloggen 

Lucka 15 - Erik - Faaglarna

Lucka 16- Carin - Audrey Fenns fina

Lucka 17 - Ida - RetroIda

Lucka 18- Anna - Ljuva 50-tal

Lucka 19 - Cen - RETROknoppen

Lucka 20 - Stina - Allt det gamla goda

Lucka 21 - Carina - Precis en sån

Lucka 22 - Susann - Sussies fyndhöna

Lucka 23 - Erica - Mangania du älskade & lite till

Lucka 24 - Ebba - Pensionat Granath

 

Själv valde jag som synes att öppna lucka nummer 9. Klart jag ska öppna luckan på min namnsdag. Förberedelserna pågår här hemma, som vanligt inte ens i närheten av att vara klar redan till första advent... 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0