Årets Jätteloppis i ABB Arena

Dags igen för Västerås största loppisarrangemang. Jätteloppis i ABB Arena.
I år har jag och min kära mor bokat två av de 300 borden. Det är planerat för storrensning. Blandad kompott med kvalitet, krimskrams och allt där emellan. Varierad kvalitet är även det som är signumet för ABB-loppisen, det är en plats för antikhandlarna och privatsäljarna.

Chansen för fynd kan vara stor om man har tur. Det brukar vara knökfullt med folk och en trevlig stäming. Jag ska försöka maximera fyndchansen på mitt loppisbord, det blir i stort sett bara loppispriser.
 
Så om nu har vägarna förbi Västerås söndagen den 23 mars är det läge att stanna till vid ABB Arena. Ni som läser bloggen får gärna hälsa på mig om ni ser mig. Det är alltid lika kul att få ett ansikte på läsarna. Jag kommer att sitta på gaveln vid ingång C.
 
Loppisen är öppen för besökare mellan klockan 10.00 och 15.00.
 

Förra året såg det ut såhär:
 
 
Och fynden såg ut såhär:
Både bytt och köpt.
 
Hoppas vi ses den 23 mars!
Over and out!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0