Mer komplett!

Att blogga kan betala sig. Tack vare mitt förra inlägg om min Corso-komplettering så är det nu ett blått fat på väg in! Tänk vad som kan hända när man når ut till så många läsare genom bloggen. Jag fick en kommentar från Mia och Fredrik  som har bloggen Loppislistan, kan man tänka, de har ett blått fat. Och bättre blir det, de kan tänka sig att byta bort fatet mot en bägare i serien Vesuv av Ingrid Atterberg. En Atterbergare mot en annan.
 

Så förhoppningsvis landar ett blått Corso-fat här hemma så småning om. Vi måste bara hitta en passande langare som kan sköta överlämnandet.
 
Bilderna på Corso har jag fått lov att låna i väntan på äkta vara. Tack snälla Loppislistan, en blogg som definitivt är värd att besäka. Och skål för goda byten!
 
Over and out!

 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: DeBeer/Manganiatokan/Erica

Det är härligt med omfördelning :-)Länge leve återvinning!!!

Svar: Verkligen! Det är ju perfekt att man kan byta och dela med sig. Kul att sakerna tillslut hittar till rätt hem, där de kommer att älskas.
Anna Sandberg

Postat av: Helena Högberg

Härligt! Undrar hur många färger som finns?

Svar: Ja, det känns ju som att det kan vara en drös med färger som jag inte har. Kanske det finns alla de färger som rutorna i Corsofaten är dekorerade med. Då saknar jag minst en, en gul :)
Anna Sandberg

2014-01-27 @ 00:00:43
URL: http://loppisloella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0