Lucka 22 - Retrobloggarnas julkalender

Dags för lucka 22 som Susan med bloggen Sussies fyndhörna öppnar.
 
Susan har jag aldrig träffat i verkligenheten, men jag har träffat henne genom hennes blogg. Med bilder på vackra ting från för lockas man gärna att bläddra sida upp och sida ner på bloggen. Varför inte ett litet bildreportage från en utställning med Mari Simmulsons alster eller årets bästa fynd samlade i ett samlat inlägg. Allt från den gyllene retroåldern finns på Susans blogg. Vi delar intresset för keramik från Upsala Ekeby så det kanske är lika gott att vi inte bor på samma plats i landet, då skulle vi kanske vara bittra fiender (fast det tror jag ju egentligen inte). I lucka 22 får ni läsare några julklappstips på årets hårda paket (kanske har ni någon mer som ska få julklappar, trots att jag är lite sen i rapporteringen)
 
Lucka 22 - Sussies fyndhörna
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0