Lucka 20 - Retrobloggarnas julkalender

Lucka 20 öppnas av Malmös egen spätta, retrobruden nummer 1 - Stina med bloggen Allt det gamla goda.
 
Jag är glad att fått lära känna Malmös fräckaste spätta Stina. Ganska tidigt i min retroskrivarkarriär träffade jag Stina för första gången och då, för kanske 2-3 år sedan så fann vi varandra direkt. Sedan dess har vi setts några gånger trots att vi bor ganska långt ifrån varandra. Jag har fått guidning i Malmös retrobutiker och tips om utflyktsmål. Stina har hjälpt mig i samlandet på både Sagina och Pepita. Jag önskar att vi kunde hänga lite oftare, våra intressen korsas både här och där. Stina älskar julen och ingen jul utan retro! I dagens lucka så går Stina igenom sina 10 steg till en lyckad retrojul. Så skönt för mig att få läsa och bläddra igenom bilderna på allt det juliga, själv har jag ju inte fått fram så mycket jul där hemma. Mest längtar jag efter en julgran (nästa år ska jag ha en!!!!). På flera håll i landet har man kunnat läsa om Stinas retrojul i tidningen i ett reportage från Stinas retrolägenhet. 
 
Lucka 20 - Allt det gamla goda
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0