Ett kort inlägg

Huuuur kan tiden bara försvinna? Jag skulle ju hinna med så mycket idag och hann noll... Bittert. 
 
På loppisarna kammar jag noll dessutom... :) men det kanske inte gör så mycket. Jag har ju så mycket fint redan. En del fint håller jag till och med på att sorterar bort nu. Jag försöker hitta någon som vill byta prylar med mig. Lite svårt att hitta någon bara. 
 
Så om du vill du ha någon av dessa: 
 
 
Så byter jag gärna dem mot något annat jag samlar på. 
 
Dessa vill jag också "bli av med" och kan tänka mig sälja eller byta. 
 
Edit: Den blå skålen är reserverad. Spargrisen är reserverad.
 
 
Edit: Gefyren är reserverad.
 
 
Skicket varierar hej vilt så fråga gärna så ska jag svara. Här finns allt från illa skadat till felfritt. Alla kategorier :) 
 
Intressenter ombeds skicka ett e-post till mig på [email protected] så ska vi säkert komma överens. 
 
Nu ska vi se om jag hinner sova nått innan imorgon börjar. 
 
Over and out! 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina Karl-Johan soppar hittade ni i alla fall, så något blev det gjort.

Svar: Ja, några Kalle-Johan blev det ju.
Anna Sandberg

2014-09-01 @ 16:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0