Veckan i bilder - Vecka 38-39

Men hallå! Skärpning på veckans bilder nu Sandbergskan!
 
Lite spridda skurar från vecka 38 och vecka 39... Håll till godo!
 
16/9-13
Känns som att jag inte riktigt hinner med... Dagens bild och bloggen har blivit lidande. För att inte tala om min sovrumsvägg som gråter efter uppmärksamhet. Det gick ju så bra där ett tag... Mutter... Sucka.
 
18/9-13
Verona golvvas stod och flirtade med mig på loppis idag. 350kr tyckte jag var okej.
 
19/9-13
Bleh! Vissa dagar borde man bara gå hem och dra täcket över huvudet. Det går bra nu...
 
20/9-13
Trix busar i parken. Gycklarnas kulturnatt... Hurra!
 
23/9-13
När katten är hemma slår råttorna klackarna i taket. När man får välja själv blir det allt av det goda till kvällsmat. Gött!
 
24/9-13
Det blev en tur på loppis idag med. Ett fåtal köp och denna boken fick stå kvar, en om typografi fick följa med hem... I övrigt en lång dag med scoutande och annat pyssel.
 
25/9-13
God uppslutning på Da Kurkuts möten. Igår var vi tre personer. Och inget fika fick jag heller...
 
26/9-13
Första ljusen tända ikväll, mörker och kyla är här. Mysig höst med vackra träd. Ekebyarn är vacker i lågans fladder.
 
27/9-13
Tillbringade dagen i Stockholm och på Kistamässan. Mycket läckert fanns, mycket var "dyrt". Men det blev trots allt en del köp. Bland annat ett Spiral-fat, en IY väggblomma i en färg jag inte har och en fågel av Mari Simmulson. Känner mig nöjd.
 
28/9-13
Min kanna är komplett, bortsett från ett lock. (hör av dig om du har ett över!!!). Tack till Gila och Nicklas för hjälpen i våra retro(knark)affärer!
 
29/9-13
Tomt på kopparbos lägeräng. Just idag alltså. Annars brukar det vara full rulle, från maj till oktober.
 
Over and out!


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0