Veckan i bilder - vecka 20

Vecka 20 - håll till godo
 
13/5-13
En av stadens snyggaste byggnader. ASEA-huset. Fick kika på den flera gånger idag.
 
14/5-13
Dagens bild från igår, hur kunde jag glömma att lägga upp den? Vår vackra å i vår. Välkommen försommar!
 
15/5-13
Äntligen hinner jag med att gå på loppis igen! Igår var det flera finfina fynd och ytterligare några idag! Det är så kul att loppa efter några veckors paus.
 
16/5-13
Inleder balkongsäsongen med krubb och rödvin. En helt vanlig torsdag. Vacker utsikt och mammas fina blomlådor.
 
17/5-13
Ytterligare en av stans vackraste byggnader. Domkyrkan. Det är försommar i Västerås.
 
18/5-13
Loppis, vyer, natur, historia och lite kultur. Jag har haft en riktigt härlig dag med morsan idag. Minisemester! Från Västerås till Jönköping, etapp 1 av resan. En himla massa stopp på vägen. Härligt!
 
19/5-13
Fick en förnimmelse av Kanarieöarna nu ikväll när jag tog en promenad uppför berget. Men det var bara ullareds camping. Det var så skönt i luften, hög luftfuktighet och känsla av att vara utomlands.
 
Over and out!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0