Veckan i bilder - vecka 19

Ännu mer jobb.... Både fritidsjobbet och det riktiga jobbet.
 
Vecka 19 - håll till godo.
 
6/5-13
Kom på att det är brådis att få upp dagens bild. Önskar att allt var så stilla som det ser ut att vara på bilden. Det är det inte. På söndag eftermiddag kommer jag kraschlanda. Räcker inte till på alla ställen där jag vill vara!
 
7/5-13
Äsch på alltihop! Nu är det i alla fall en drös påsar på plats på tunby. Icke komplett men vi löser problemet...
 
8/5-13
Godnatt.
 
9/5-13
Vilse i skogen. Hittar inte dit jag vill. Men det blir nog ett bra spår i alla fall. Koncentrationen ligger inte på dagens bild denna helg. Smugglarläger i Skräddartorp.
 
10/5-13
I skogen finns det djur.
 
11/5-13
Skönt, lägret snart slut. Insamling av de sista snitslarna nu. Sedan ska general svartfot bekämpas med 1700 knopar.
 
12/5-13
Post scoutläger. Glass och mys i solen. Nu ska jag ta tag i alla måsten och eliminera dem. Ps, hittade en engelsk säckknop under sängen...
 
Over and out!


 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0