Veckan i bilder - vecka 9

Vecka 9 - Håll till godo
 
25/2-13
Underbar dag! Dessutom fick jag vara ute när det var som finast. Ibland är det gott att leva.
 
26/2-13
Tofflor, kultur, historia och en kopp te. Perfekt slut på tisdagen. Nu är snart mina tår varma igen.
 
27/2-13
På läkarmissionen kan man köpa antika bersåkoppar. Det kan man nog inte göra någon annanstans.
 
28/2-13
Nudlar, nudlar, nudlar! Wok på gång. Smarrigt!
 
1/3-13
Ny kamrat på kontoret. Trevlig liten häst i svart glas. (Och våga inte komma med några lasagne-skämt. Gustafskorv ska det vara!)
 
2/3-13
Hjärtat föreslog utemat och jag var inte svår att övertala.
 
3/3-13
Uppiffad byrå, räddad från självhäftande marmorimitation. Vasaloppet i bakgrunden. Håller utkik efter dalascouter strax innan 15-skylten.
 
Over and out


 
 
 

Kommentarer
Postat av: Helena Högberg

Ibland undrar man hur många som egentligen vet vad antikt betyder? (förresten, finns det överhuvudtaget något antikt på Läkarmissionen?, jag tror inte jag sett något)

Svar: Haha... jo, personalen är antik. Eller kanske snarare barock.
Anna Sandberg

2013-03-04 @ 22:44:03
URL: http://loppisloella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0