Veckan i bilder - vecka 11

Vecka 11 - håll till godo
 
11/3-13
I brist på något konstruktivt och välformulerat kommer istället något lite mer konstnärligt och livskraftigt. Finfina tulpaner i vas från hm.... Uppsalatrakten? Står på min fina skärbräda från Rörstrand.
 
12/3-13
Vackert ljus ikväll på väg hem från jobbet. En del fyndande blev det också på hemvägen. Både UE, Ekeby och Gefle.
 
13/3-13
Alltid rött, alltid rätt...
Säger en del om några fynd som jag gjort på senare tid. UE, Rörstrand och en tysk.
Nästan som en rolig historia.
 
14/3-13
Firar denna högtidsdag med pi-zza-pi (pizza-paj).
 
15/3-13
Några knopar blev det idag också. Mitt sinne skärps när jag har något för händerna... Dessutom fick vi använda rep i kursen så det blev ett par säckknopar och några trumpetstekar.
 
16/3-13
Hamnade på Västerås konserthus för att kika på morsan och ett par hundra andra gospelkörare.
 
17/3-13
Firar paddys day med spackel och grovbetong. En del jobb avklarat i sovrummet. Sakta men säkert, tror det blir bra också.


Over and out!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0