Veckan i bilder - vecka 25

Veckans bilder - Håll till godo
 
17/6-13
En lång dag med ansökningar till ny PTS-tävling. Det bara snurrar i huvudet. Ett tag snurrade det för fort, sedan stannade det. Skönt! Det är bättre när deadline är på fredagar... Dagen avslutades med fruktpicknick i parken och middag på stan. Tur att kollegorna också är vänner.
 
18/6-13
Night Aut. Kort och gott. Trevligt. Som vanligt hade min aktivitet scouttema, typ organisationstävling.
 
19/6-13
Såg en fin buss idag, men tyvärr var det det enda som var fint.... Migrän och illamående. Tackar högre makter för att det är bättre nu. Imorgon väntar äventyr i Stockholm.
 
20/6-13
En vacker dag i Tjockhult, lugnt på stan och dejt med bästa Jenny med bloggen la Momes, sedan hann vi med två loppisar tillsammans och jag besökte den tredje solo. På hemvägen kikade jag på Nobelutställningen och lyssnade på en fiolduo.
 
21/6-13
Nattamys i brasseborg. Härligt! Bastubadade och lite sömniga. En fin midsommarafton har jag haft.
 
22/6-13
Gänget spelar krocket. Det går sådär... På resan hem körde vi lite skattjakt och hittade lite fint. Nu blir det te och mys.
 
23/6-13
Fika på å-cafét. Mysigt!
 
Over and out!


 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gila

Mycket skoj har du hunnit med. Snart semester?

Svar: Jag önskar att det var så Gila. Vi får se hur det blir med semestern... Jag har planerat från och med den 18 juli, men eventuellt så blir det inte förrän den 29 juli.
Anna Sandberg

2013-06-23 @ 23:10:36
URL: http://gilasgrotta.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0