Veckan i bilder - vecka 24

Känner att jag inte ger er den uppmärksamheten ni förtjänar. Stackars er! Här kommer i alla fall en liten uppdatering på veckan som gått. Längtar verkligen efter semester nu!
 
Veckans bilder - Håll till godo
 
10/6-13
Dagen bestod i massa gött. Farit tvärs och kors över stan. Började med att ropa in fräckaste vasen på auktion och sedan gick det i ett.
 
11/6-13
Tog igen mig på balkongen efter träningen, sedan blev det lite middag bestående av jordgubbar, blåbär och mjölk. Smask! Lite "hemliga svenska rum" på det och kvällen är gjord.
 
12/6-13
Dagen avslutades med middag på balkongen. Pastasallad och mys i trevligt sällskap. Välkommet telefonsamtal på kvällskvisten också.
 
13/6-13
Himlen öppnade sig, det regnar inte, det är en flod som kommer ner. Känns som en skön kontrast mot dagen monotona skrivande. Känner mig inte helt frisk, förkyld och värk i kroppen. Kan ju hoppas det är träningsvärk.
 
14/6-13
Plask, plask, vädret är som humöret, grått och tråkigt. Hjänmangling med ansökningshandlingar hela dagen. Nu blir det pizza!
 
15/6-13
Tog med Kajsa på jungfrufärd idag. Vem är Kajsa? Min kajak så klart! Hon har ju varit ute förr, men inte med mig vid paddeln. Kul!
 
16/6-13
Inget hål i väggen längre. Det har tagit väldans tid och det är långt ifrån klart. Nu är det i alla fall inget hål kvar.

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0