Veckan i bilder - vecka 23

Vecka 23 - Hål till godo!
 
3/6-13
Kvällssol i Västerås får avrunda denna upp och ner-dag. Få saker gick vägen idag... Men ett par braiga saker hände i alla fall. Just nu laddar jag för intervju med Christer Fuglesang. Någon som har någon braig fråga?
 
4/6-13
Idag har jag pratat med Christer Fuglesang, spontanrest till Eskilstuna och shoppat en Atterbergvas. Ketchupeffekten håller i sig. Konstigt att man aldrig sett en dekor som man sedan plötsligt ser överallt... Det selektiva seendet vidgar våra gränser.
 
5/6-13
Mitt i röran och kaoset kommer naturen in, helt naturligt i två hänkelvaser i serien Bris av Ingrid Atterberg.
 
6/6-13
Tänk vilket fint land vi bor i! Hurra! Idag Grytgöl med massa gräsligt jobb. Imorgon jobba hela dagen och på lördag smäller det! Bloggarträff på Täby galopp! Längtar!
 
7/6-13
Hela kvällen har jag fixat inför morgondagens loppis på Täby galopp. Inte hann jag fixa någon lunchsallad heller. Men det kanske kan fixas imorgon. Klockan ringer 06.00
 
8/6-13
Jag har haft en fabulös och rolig dag med några av retrobloggarna på Täby galoppis.
 
9/6-13
Post scouttermin. Idag hade vi långplanering med Sankt Olof scoutkår hela dagen. Nu är vi planerade ett år framåt i tiden. Dagens bottennapp är nog att DWUST är vecka 32 2014 och inte vecka 31... Dagens topp var att jag nog nästan är ikapp gällande lägerbålsfiltens märkesstatus...
 
Over and out!


 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gila

Du har hunnit med mycket skoj!

2013-06-11 @ 19:13:01
URL: http://gilasgrotta.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0