Finbilar och krubb i glada vänners lag

Härligt! Trots opepp på mer Power Meet så hängde jag med vännerna för att kolla på finbilscruisingen på Power Meet. Vädret var på vår sida och det klarnade upp lite lagom tills bilarna började rulla förbi på sjöhagsvägen. Några av bilderna blev lite mörka eftersom mobilkameran inte riktigt klarade att mäta ljuset när det var så soligt.
 
En läcker Opel, den skulle man ha istället för Skruttibangbang, kanske inte så bra som scoutbil men väldigt läcker. Min morfar hade en fin Opel när jag var liten, men den hade snyggare färg, röd.
 
 
 
 
Efter finbilarna drog vi iväg för att käka lite. Hamburgare på lokalt hak. Smarrigt!
Det var allt jag såg av årets bilträff. På lördag morgon for jag iväg på loppisutflykt med mamma. Skönt! Det blev en hejdundrande loppisresa, rapport om det kommer!
 
Over and out!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0