Veckan i bilder - vecka 8

Vecka 8 - håll till godo
 
18/2-13
Ta-allt-du-har-hemma-nästan-och-gör-en-sallad-till-middag-dagen var det idag. Kändes bra efter hopp och studs på träningen.
 
19/2-13
Denna lättklädda dam var nog en av dagens höjdpunkter, jepp, så bra har min dag varit. Från Elme glasbruk kommer hon.
 
20/2-13
Hade världens plan för dagens bild... Utmaning Arosfortet med utmanarna. Meeeen. Icke. Det glömdes bort lika snabbt som tävlingshornen växte fram. Det får bli en bild på bloggandet istället.
 
21/2-13
I mitt nya renoveringsobjekt fanns detta hyllpapper. Jag köpte en sliten liten byrå att fixa till... Synd att jag inte hittade några extra rullar i byrålådan.
 
22/2-13
Vinprovning på jobbet avrundar fredagen. Trevligt!
 
23/2-13
Hela dagen har gått i renlighetens tecken. Köket fick en storstädning.
 
24/2-13
Det har jag gjort mig förtjänt av! Dagen har varit flitig. Det har fotats för försäljning, prismärkts för loppis, diskats, tvättats, laddats bilder, kattvaktats, besökts loppisar, vikts tvätt, handlats, lagats mat och en snickare har kikat på hålet i min vägg. Det finns hopp om liv.
 
Over and out!


 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0