Veckan i bilder - vecka 7

Vecka 7 - håll till godo
 
11/2-13
Abstinensen har varit påtaglig de senaste veckorna. Idag blev det ett litet besök på loppis. Kul med några inköp. Några är ev redan på väg till nya ägare...
 
12/2-13
När inte arbetsgivaren bjuder på semlor så får jag väl ta ansvaret för det då. Ät en drös semlor nu! Smask!
 
13/2-13
Pappersscouting när det är som värst. Trök!!! Så kass på denna gren. Men annars är det ganska bra. :)
 
14/2-13
Hjärtat bjöd på krubb. Mysigt. Imorgon väntar antikmässan och bloggarträff. Så roligt det ska bli...
 
15/2-13
Efterfesten. På bloggarträffarna går efterfesterna åt till att sälja, köpa och byta prylar. Kul kalas!
 
16/2-13
Rosenblad utspridda på stan, så vackert i slasket.
 
17/2-13
En liten skatt fick jag med mig från dagen i Stockholm. Gefle och UE, jag känner mig rik. Både på dessa läckerheter och på bloggvänner som kan så mycket och är lika insnöade som jag är.
 
Over and out


 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0