Veckan i bilder - vecka 6

Vacka 6 - håll till godo
 
4/2-13
Strålande, då fick jag chansen att smörja kängorna också.
 
5/2-13
Hemmakontoret. Så kan det gå när man ska jobba hemma när sovrummet är blockerat av tapetrester. Skrivbordet går inte att använda, istället kör vi på fåtölj, fotpall och två små satsbord...
 
6/2-13
Ligistgrisen bevakar händelserna i utställningen som nu börjar ta form. Imorgon är det pressvisning och vi är långt ifrån klara.
 
7/2-13
Lämnade gänget kvar i utställningen och drog iväg på konferens. Synd att inte vara med och bygga sista dagen. Hoppas att det går bra för dem imorgon. Nu ska jag hoppa ner i bubbelpoolen.
 
8/2-13
Vi har förfest på rummet. MC-kongerens. Imorgon blir det invigning av utställningen, undrar om de fortfarande bygger utställning på karlsgatan 2...
 
9/2-13
När då var nu invigs. Flera veckors slit avrundas nu. Känns lite tomt. Men ikväll sover jag gott. Alla har verkligen lagt ner sin själ i arbetet.
 
10/2-13
Spontan tripp till Lasse Åbergs museum. Trevligt!
 
Over and out!



Kommentarer
Postat av: Fammo

Grattis till ett slutfört arbete! Känns säkert skönt.
Bitarna vid dina kängor, (som förresten ser väldigt bekväma ut =)) vad är dom?

Svar: De små läderbitarna är handtag till alla luckor i utställningen. De viks dubbelt så det blir en liten flärp att öppna med. När jag smorde in dem så fick jag tillfälle att smörja mina fina Lundhags... :)
Anna Sandberg

2013-02-12 @ 10:09:01
URL: http://50arforsent.blogspot.fi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0