Veckan i bilder - Vecka 33

Vecka 33 - håll till godo
 
12/8-13
Tom svampkorg, inte en enda liten flugsvamp ens... Besviken! Fanns ju en del i förra skogen.
 
13/8-13
Besökte Uppsala och kollade runt lite. Trevlig dag med lite skattletning och fika. Härligt! Imorgon blir det till att äntligen ta tag i kaoset från lägret som legat till sig under en veckas tid.
 
 
14/8-13
Utskickskväll på Tunby scoutgård. Nu ska vi snart kickstarta terminen.
 
15/8-13
Lite vickning... Man får kämpa lite extra för att kvällarna ska bli trevliga när man har Dalavirus.
 
16/8-13
Grattis till Retrolux-blogg, fyller 3 år idag!
 
17/8-13
Trettiotal i Linköping ikväll. Vi firar Malin som fyller 30 år. Hipp hipp hurra för finaste Malin! Tack för att jag fick komma.
 
18/8-13
Kände mig otursdrabbad idag. På Reijmyre hann vi i alla fall in och titta i fem minuter, men båda de tänkta loppisarna missade jag, misstänker att alla säljare packade ihop tidigare på loppisen i Norrköping. Vi tog några cacher i alla fall. Misstänker att sällskapet, tyst inom sig, tänker att så skönt med loppisfritt...
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida Linderborg

Hej!
Jag svarade på en kommentar från dig på en annan blogg om ett gäng glas som du erbjöd någon att köpa.
Saftglas med vita ränder och så en rad med röda romber/harleqin-rutor längst ner.
Jag köper dem gärna annars, då den du erbjöd inte verkade sugen på att köpa.
Hoppas att det ska gå för sig :)

Svar: Hej!Såg din (?) kommentar på facebook tror jag. Tyvärr har jag inte glasen kvar. De såldes nog på någon loppis om jag inte minns fel. Annars hade du gärna fått köpa dem. Ska hålla utkik, lovar jag.
Anna Sandberg

2013-08-20 @ 23:21:02
Postat av: Ida Linderborg

Åå... synd för mig :)
Men håll gärna utkik är du supergullig :)

Med de allra vänligaste hälsningar
Ida

Svar: Lovar att spana lite extra,,,
Anna Sandberg

2013-08-21 @ 15:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0