Tre

För tre år sedan skrev jag mina första rader på retrolux blogg. Bloggen fyller alltså tre år idag. Grattis till bloggen och grattis till mig! Trode väl inte att det skulle bli en så välbesökt blogg som den har blivit, i alla fall i mina ögon mätt. Jag vet att många av mina bloggarvänner har fler läsare men det är ju ni som läser just mina rader som är viktiga!
 
Så... Tre alltså!
 
Alla fårn Upsala Ekeby.
 
Triss i Negro av Ingrid Atterberg och tre eskimåer av Mari Simmulson.

Triss i serien Palma av Hjördis Oldfors.
 
Triss i den blå serien av Hjördis Oldfors.

Triss i Paprika av Anna-Lisa Thomson och Corso av Ingrid Atterberg.
 
Triss i Bison av Göran Andersson
 
Tack för att ni fortfarande hänger med! Och ni som är relativt nya eller sprojlans nya besökare; Välkomna! Och mitt ödmjukaste tack! Det är verkligen grattis till Retrolux!
 
Over and out!


Kommentarer
Postat av: Helena Högberg

Du har verkligen en massa superfina saker!

Svar: Tack Helena! Det är ju så kul att gå på loppis! Men nu känner jag att jag måste hejda mig lite :) Det blir för trångt här hemma. Kul att man kan fynda lite åt andra med,
Anna Sandberg

2013-08-17 @ 22:36:44
URL: http://loppisloella.blogg.se
Postat av: Christin

Grattis i efterskott.Fina samlingar.Palma var ny för mej med sina fina färger och former.

Svar: Tack snälla! Alltid kul att se att folk läser och lär sig nya saker på min blogg. Det gillas !
Tack igen!
Anna Sandberg

2013-09-16 @ 18:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0