Veckan i bilder - vecka 16

Vecka 16 - håll till godo
(okej, jag vet att jag ligger lite efter)
 
15/4-13
Nyutgåva av Hus & hem retro, har inte hunnit läsa de två "nyaste" numren än. Bara bläddrat. Kanske i helgen...
 
16/4-13
Grådassig dag med färgstarkt innehåll. Kontrastrikt. Minst sagt. Nu är jag trötter och förkylningen sitter i lite fortfarande.
 
17/4-13
När hela nätverket på jobbet gick ner så gick jag också ner... Till bilen och körde hemåt, på hemvägen ligger Sigurdsloppan. Hipp, hipp, hurra!
 
18/4-13
Trandansen bland alla Aladin får avsluta denna sega dag. Kvällen ägnades åt lite bloggande om kära Sigurdsloppan och lite spackel kom upp på sovrumsväggarna. Sakta men säkert...
 
19/4-13
Plopp sa det!
 
20/4-13
Utemat idag. Perfekt restaurang med sjönära läge. Vi fick sitta vid panoramafönstret. Vi lämnade 2 saker; ett tack och ingenting. På äkta scoutmanér
 
21/4-13
Det börjar likna något nu. Om en sådär 137 dagar kan jag nog flytta tillbaka sängen i sovrummet...
 
 Over and out!


Kommentarer
Postat av: Allt det gamla goda

haha, om 137 dagar! det låter alldeles för länge, anna, du måste ta in hjälp! jag tog in mor och far (varav bara far jobbade för mor vill helst inte smutsa ner sig!) och då gick det avsevärt fortare.

fin bild den med en å, förresten!

Svar: Jo, det gör jag också till viss del. Mor min hjälper mig om jag vill. Problemet är att jag tycker att det är lite jobbigt att hon hjälper till när inte jag är där. Jag vill också jobba när hon jobbar och helgerna är proppade med andra aktiviteter. Dessutom så är jag så petig. Vill man ha det gjort på "rätt sätt" så får man göra det själv, går det fel så kan man inte vara butter på någon annan, utan har bara sig själv att skylla. :) Sedan finns den säkert en massa andra som skulle kunna hjälpa mig men jag släpper inte riktigt in dem.
Anna Sandberg

2013-05-06 @ 23:37:45
URL: http://alltdetgamlagoda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0