Krasch, bom. STOPP!

Oj, vänta får ni göra. Inget inlägg på evigheter. Till och med så illa att statistiken på blogg.se fått fnatt och berättar att jag har haft noll besökare på 90 dagar.
 
Kaoset beror på en mängd faktorer. Främst på ett det inte går 5 kvartar på en timme.
 
De tre senaste veckorna har varit helt upp och ner. Främst beroende på scoutplanering på fritidsjobbet och öppet hus-planering på det riktiga jobbet. Nu, efter en veckas ledighet, en ledighet som varit den jobbigaste och minst vilosamma någonsin, kanske jag kan räta upp rodret och komma på rätt köl igen.
 
Ett härligt avslut på kaoset kom igår kväll. Inhandlande av kebabpizza, upphälld, mörk öl, TVn påslagen. När jag skulle flytta fotöljen sa det KRASCH, BOM... Blomkrukan och ljusstaken gick i golvet. Kändes nästan som om det var ett tecken, avslutningen på stressen. Stopp! Paus! Andas!
 
Synd på den fina UE-krukan bara...
 
Jag hann till och med sy på lägermärket på scoutskjortan.
 
Över och tut!

 

Kommentarer
Postat av: lybtar

Verkar som om du har haft en tuff vecka. :(
Men det kan ju inte bli värre nu då eller?

Tråkigt när saker går i golvet. Men blir så ledsen och kan inget göra åt det. Verkar som om det är många som har haft porslinskross denna vecka.

Du har i alla fall haft en besökare för jag har varit här, men kanske inte så betydelsefull så att det registreras... hahah

Svar: Haha, jo, det är nog bara strul med statistikvisningen. Men det känns lite jobbigt att inte hinna med bloggen. Inte ett enda inlägg sedan den 14/10. När jag haft som mest stressigt har jag i alla fall lyckats få in minst 1 inlägg i veckan.
Men nu är det inget som ska planeras eller genomföras förrän efter jul. SKÖNT!
:) Nästa gång jag kommer till Göteborg vill jag komma på besök till dig så att du kan visa upp din samling! Jan hann jag prata med i ca 5 minuter innan det var dags för nästa punkt på vårt körschema. Tragist... :)
Anna Sandberg

2012-10-29 @ 09:48:05
Postat av: khina

Stackars dej! Men nu är väl kulmen nådd?? så kom igen... vi väntar på dig!

Svar: Jepp, nu kör jag på mjukstart :)
Anna Sandberg

2012-10-29 @ 22:09:34
URL: http://gamlakonsum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0