Bloggtorka

Liiite lätt bloggtorka här nu.
Jag har lite för mycket att göra för mitt eget bästa. Scouting, jobb och loppis om vart annat. Undrar när jag ska hinna sova och skriva blogginlägg.

Men förra helgen var jag vid stugan och jobbade lite. Den omtalade lekstugan revs enligt planen. Det var riktigt roligt att demolera den. Tänkte att jag skulle skriva en del om det imorgon kväll. Jag hittade en del att shoppa också. Vi for förbi två loppisar på vägen. Ännu ett inlägg om det utlovas.

Helgen spenderades i skogarna kring Norns bruk i Hedemora med den 36:e (???) Nornhajken. Givetvis sopade vi mattan och tog hem segern. Blandat är godast. Ett bra blandlag där vi plockat de bästa scouterna från de bästa kårerna. Mer om det senare. (Som teaser kan nämnas att vi bar runt på snöbollar hela helgen och att vi åkte pulka ner för en ramp rakt ut i vattnet.)

Over and out!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0