Sol, inrop och motorsåg

Vaknade imorse utan att känna mig slutkörd. För första gången sedan typ november. Jag har alltid vaknat med känslan att jag inte kan öppna ögonen för jag är så trött de senaste mornarna. Men inte idag. Jag vaknade innan klockan ringde och kunde ligga kvar utan att somna om på två minuter.

Att dessutom solen tittade in genom fönstret och fåglarna drillade i päronträdet utanför gjorde inte saken sämre. Klev upp, käkade god frulle framför nyhetsmorgon. Slog på datorn och ropade in en Negrovas på nätauktion för 340 pix. Den perfekta fredagsmorgonen blev ännu mer perfekt.

Hann packa allt inför motorsågshajken redan igår så idag behövs bara lite extra grejer att köpa in i matväg. Utmanarna ska vara på scoutgården 45 min innan oss ledare för att packa all utrustning. Förhoppningsvis kan jag och Kicki glida in strax innan 18, packa in i bilarna och dra iväg 10 min senare.

Håller tummarna.

Over and out!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0