Fina, lilla krumelur, jag vill aldrig bliva stur!

Nu har jag några annonser uppe på allas vår auktionssite.


Emaljmugg - Retro


Ishink - retro


Glasunderlägg - retro


Fat - Mari Simmulson


Plåtburk - Sveablandning


Sameslöjd - kåsa mini och sked

Så passa på att shoppa nu om det är något som faller er i smaken. Klicka in er via länkarna.

Lite stålars skulle inte sitta fel nu när jag ska flytta. Jag ska flytta in i "krumeluren" som är en känd byggnad/byggnader i Västerås. Huset är från 50-talet och min inredning kommer givetvis spegla en del av 50-talet och 60-talet. För övrigt så fyndade jag en bokhylla i teak på Läkarmissionen i lördags (eller nja, nu var det ju mor min som hittade bokhyllan).


Fina, lilla krumelur, jag vill aldrig bliva stur!

Over and out!


Kommentarer
Postat av: /Mylla

Svea bladnings-burken har jag med, nu bor den på balkongen med Mannens kritpipa.. måste nog säga att det är en av de absolut fulaste burkarna från den eran! (Men gammelmormor hade alltid sveablandning hemma)

2011-03-22 @ 20:35:54
URL: http://myllaskreativa.blogspot.com/
Postat av: Retrolux

@Mylla

Jag tycker att burken är riktigt fin. Blir den inte såld så får den sluta sig till mina andra plåtburkar som jag har löste i. (Och detta säger jag inte för att jag vill ah den såld)



Men å andra sidan så kan jag inte spara allt jag tycker är fint. Det är redan för mycket prylar där hemma. Så det är därför den är traderad...

2011-03-23 @ 08:55:11
URL: http://retrolux.blogg.se/
Postat av: Mathias

Cecilia på folkhögskolan bor numera i krumeluren. Jag var där och hämtade henne härom morgonen. Great boende! Grattis!

2011-03-23 @ 22:01:49
Postat av: Retrolux

@Mathias

Aha! Krumeluren verkar vara riktigt mysig. Risken är väl att jag blir helt frälst och vill bo kvar där för alltid. Inget fel med det mer än att jag ska hyra i andra hand i ett år. Jag kanske blir helt förtvivlad om jag måste flytta ut.

2011-03-24 @ 09:35:47
URL: http://retrolux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0