Ett småkryps liv

Det verkar ganska soft att vara en insekt. De sitter ju bara på växter och spanar hela dagarna. Äta, skita, sova, liksom.


Ja... där finns en liten spindel.


Ibland är de ensamma, ibland är de två.


...och ibland är de hur många som helst!


Randiga finns också.

Ja, jag måste nog köpa ett makroobjektiv så att jag kan komma ännu närmare.

Nu bär det av på loppistur i Borlänges vildmark. Kanske, kankse får man träffa Benny som skiver poslinsbloggen. Vi får väl se... Risken är väl att han köper allt jag vill ha innan jag hinner fram. Där har jag ju definitivt en "konkurrent".

Over and out!




Kommentarer
Postat av: Kix

Den randiga är en Strimlus!

..och den andra är nog en riddarbagge...??!

2011-06-30 @ 12:39:40
Postat av: Kix

Den randiga är en Strimlus!

...och den andra är en Riddarbaggge...!?

2011-06-30 @ 15:24:14
Postat av: Retrolux

Den andra?????? Det finns väl bara en bild med skalbagge? Jag fattar noll Kix. Nu får du lov att förklara dig!

2011-07-02 @ 02:46:11
URL: http://retrolux.blogg.se/
Postat av: Kix

Den med fläckiga vingar är "den andra" för mig!

Har det slutat snurra nu? ;)

2011-07-07 @ 21:09:08
Postat av: Retrolux

@Kix. Det är typ ingen bagge, det är en fjäril eller fladder, ingen riddarbagge... Nått annat. Men det andra stämmer nog. Det ser ut som en Strimlus. Som sagt. Woodcraft är inte min favvogren. Hrm.

2011-07-07 @ 22:47:38
URL: http://retrolux.blogg.se/
Postat av: Retrolux

@Kix

Nu vet jag! Mindre bastardsvärmare!

2011-07-07 @ 22:51:16
URL: http://retrolux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0