Imorgon Skåne och sedan världen

Imorgon styr jag kosan mot Skåne och World scout Jamboree. Hade tänkte att hinna blogga lite idag men en lååång sovmorgon och packande mer eller mindre hela dagen blev spriken i kistan för ett längre inlägg om förra helgens äventyr vid sommarstugan i Grytgöl.

För att inte helt slösa bort det fina vädret blev det en tur till Tidö slott. Lite fika, lite koll på ett fint slott, lite kik på gamla fina träd, lite naturupplevelser när de stackars hjortarna blev skrämda.

Nu står väskan packad och jag sitter svettig i soffan efter att ha strykt scoutskjorta och en del andra tillbehör. Matchvikten på väskan blev 22 kg. Något säger mig att jag packat för mycket prylar...

Over and out!


Kommentarer
Postat av: Gila

22 kilo...ja, det lät mycket ;-)

2011-07-24 @ 20:43:04
URL: http://gilasgrotta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0