2010 var långt...

...inser jag när jag med några korta rader försöker sammanfatta året som gått. I min årskrönika har jag kommit till hälften ungefär. Men ha tålamod mina vänner. Det bubblar lite i kastrullen, snart kokar det nog över...

Annars har vardagslunken börjat infinna sig igen. Idag var första dagen på jobbet efter ledigheten. Första arbetsdagen på det nya året. Lite segstartad men det gick ändå ganska bra och jag fick ganska mycket gjort. Måste bara få ihop mina förflugna tankar om projektet till något lite mindre abstrakt. Just nu är jag ute och snurrar lite. Måste hitta en plan.

Nu är jag visst ute och snurrar här också. Bäst att sluta när man ligger på topp.


Bjuder på Stockholm i vinterskrud från dec 2009. Här är i Västerås är det midvinterkänsla med kyla och gnistrande vit snö just nu.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0