Signe-signum

Vinkaraffen är en Signe... Eller... Vinkaraffen är en bouquet av Signe Persson Melin. Min misstanke visade sig vara rätt -  gissade att korken var ett typiskt Signe-signum. Det tunna glaset förde mig bakom ljuset och jag tvivlade länge, man kanske ska lite mer på sig själv och faktiskt inse att man kan en hel del.


Som jag trodde. Ytterligare en skönhet skapad av Signe Persson Melin. Gåtan om karaffen som jag köpte på Brödet och fiskarna är nu löst. Svaret fanns mitt framför näsan på mig på denna sida om Signes produkter.

Fler inlägg är på G. Jag jobbar lite extra med ett jobb för Västmanlands läns museum och utställningen Samma lika som snart ska ut på turné i länet och det tar mycket av min tid.



Aktuella utställningar

Höll på att glömma...

Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0