Reklam

Hepp!
Jag har fått in en störande reklamruta på bloggen med "grattis, du är vår 999e besökare". Det är reklam som kommer in via blogg.se och jag står alltså inte bakom den reklamgrejen. Rutan syns inte alltid utan byts ut till annan reklam ibland, det är bara det att denna reklamruta är extra irriterade eftersom den blinkar och skriker efter uppmärksamhet.

Jag vet inte vad som händer om man trycker på den, men det är inte sammankopplat med min blogg. Du är inte bloggens 999e besökare. (Dessutom är alla besökare den 999e enligt den där reklamrutan, vilken sida man är besökare 999 på förtäljer inte historien)

Eftersom jag inte har ett "betalabonemang" på blogg.se så kommer det automatiskt att visas reklam på min blogg.

Som sagt, retrolux har ingen koppling till denna störande, blinkande reklamruta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0