Svartjobb

Ja, det sysslar jag med just nu. Trycksvärta över hela händerna. Packar upp de sista flyttlådorna. I den senaste var det servisdelar Sparta UE. En hel bunt! Hurra! Ännu mer hurra blev det när jag plockade fram söndagens kasse från auktionsfirman. Ännu mer Sparta. Ropade in 16 delar för 225 kr.


De bidde lite svart från all trycksvärta.


...och det blev en del tidningspapper! Denna bunt är bara från en flyttlåda.


Min fina, fina Sparta. Dekoren står Helmer Ringström för för Upsala-Ekeby Gefle. Underbar! Kanske har några delar till på gång från annat håll. Hoppas!

Frågan är nu vad jag ska ha 3 tillbringare till?


Ha en god retropåsk!

Over and out

Kommentarer
Postat av: Kix

Va!!!??!! Ett inlägg utan bilder!!??!!

2011-04-21 @ 21:49:27
Postat av: Retrolux

@Kix

Det gick väl över ganska snabbt??? Hurra!

2011-04-28 @ 21:54:02
URL: http://retrolux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0