Firrarna

Hepp!
Snabbt inlägg.

Intensiv dag.

Flängt över hela stan.

Shoppat på myrorna:


- Bris av Atterberg för UE (Längst bak = ny)


- Lido vas från Gabriel (tillsammans med Atterberg och Oldfors)


- Väggplatta blomma av Yourstone för UE

Gatukonst. Bygger om centrum men blir *piiiiiiiip* aldrig klara. Detta gör det dock lite trevligare:



Planerat scouting hos Kicki. Firrarna på plats på väggen. Ett par UE ej med på bild (bl.a. den stoooora Simmulson-firren). Sorry, kass kvalitet på bilderna.



Referat fynd (?) loppis i Hedemora Ishall kommer.

Hepp!

Over and out!



Kommentarer
Postat av: Kix

Jag älskar färgen på Atterbergs bris....

Och Irmas blommor är alltid fina att se på!

"Big fish, little fish, swimming in the water..."

2011-04-20 @ 08:12:52
Postat av: Josefine

Jag dör av avund! Vill ha dina blå vaser. Byta mot ett bord i teak? Moahaahaa

2011-04-20 @ 09:40:29
Postat av: Retrolux

@Kix

Ja, nu får jag lugna ner mig på fiskfronten ett tag.... :) Jag blir mer och mer fäst vid Bris-serien. Kanske ändå ska behålla dem.



@Josefine

Hade ju inte riktigt tänkt att jag skulle börja samla på Bris-serien (vasen till vänster är inte bris).



Men så råkade de komma till mig utan att jag strävat efter det... Vi får se. Kanske, kanske, kanske vi kan göra ett byte.



2011-04-20 @ 12:58:56
URL: http://retrolux.blogg.se/
Postat av: Gila

Bris vaserna är sååå snygga!

2011-04-21 @ 22:18:15
URL: http://gilasgrotta.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0