Hemliga besökare

Ja, ni är verkligen hemliga alla besökare. För ni finns ju där. Det kan jag tydligt se på statistiken, men ni gör verkligen allt för att inte märkas. Smyger in ibland och skäms för att ni är lika nördiga som jag är när det gäller loppisfyndande och retroting. Men var inte blyga, träd fram i ljuset. Du är inte ensam.

Blir ju inte så mycket roliga diskussioner i kommentarsfälten när ni ska vara sådär hemliga. Skriv en rad om du vågar!

Nu pep det i micron. Det betyder att min näringsrika och smakrika lunch är klar.

Over and out!


Kommentarer
Postat av: Danjel

Hejsan!



Jag har läst din blogg de senaste veckorna. Jag uppskattar att du skriver bra och tar fina foton! Det är roligt med mycket ögongodis så fortsätt att springa på loppis i samma snabba takt som du gör nu ;)

2010-09-15 @ 16:30:24
Postat av: Retrolux

Wow! Tur att det finns någon som vågar träda fram. Tror att jag skrämde resten till tystnad.

2010-09-15 @ 23:02:00
URL: http://retrolux.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag är ingen loppis nörd på långa vägar..men glutta här de kan jag :)

PUSS!

2010-09-18 @ 18:20:10
Postat av: Lybtar

Jag vågar :)

Det är faktiskt så roligt när läsare går in och kommenterar ens inlägg.

Det är på något sätt ett kvitto på att det faktiskt har hänt.



2010-09-19 @ 19:53:26
URL: http://porslinochnostalgi.blogspot.com
Postat av: Retrolux

Välkommen Danjel och tack för fina kommentarer om mina foton och min text. Jag blir sporrad att fortsätta leta bra miljöer att lyfta föremålen lite extra.



@Jessica: Du vet att du alltid är välkommen, både till bloggen och till hotellet...



@Lybtar: Jag följer ju din blogg också och försöker kommentera mycket. Du har helt rätt i att man får en bekräftelse att folk läser och tänker. Man vill ju inte lägga ner så mycket jobb om folk inte bryr sig.

2010-09-20 @ 11:15:21
URL: http://retrolux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0