Fem kvart i timmen

... är vad jag skulle behöva. Hinner inte med allt jag vill hinna. Jag vill verkligen skriva ett inlägg här. Men jag har inte riktigt tid. Jag jobbar med ett frilans-uppdrag som utställningsdesigner och jag ligger lite efter med mina ritningar.

Och återigen blir ni lidande. Jag hoppas att jag fortfarande kommer att ha er kvar som läsare efter denna episod av otrohet mot bloggen. Imorgon har jag lovat mig själv att jag ska göra alla måsten.

Har jag tur så får jag lite tid över framåt midnatt eller så. Då ska jag belöna er, mina trogna läsare med sjukt mycket prylar som vi ropade in på auktionen i Söndags. Jag ansåg att jag hade tid att plåta dem i måndags, så bilderna ska bara redigeras innan de hamnar här.  

Så, mina kära vänner. Håll ut!!!!!

Jag lovar, jag kommer tillbaka!

En liiiiten förtitt:



Over and out!



Kommentarer
Postat av: /Mylla

Nu blev jag sjukt avundsjuk! ett sånt jobb vill ju jag ha! ;-) Hoppas det går bra för dig!

2010-10-06 @ 16:23:02
URL: http://myllaskreativa.blogspot.com/
Postat av: Retrolux

@Mylla

Haha... Ja, det är ju typ mitt drömyrke. Synd bara att det är ett kort frilansuppdrag. Men kanske man kan få något mer uppdrag senare. Får väl visa framfötterna! Skulle behöva ett "riktigt" jobb. Så att man inte känner sig så överflödig.

2010-10-06 @ 23:24:31
URL: http://retrolux.blogg.se/
Postat av: /Mylla

Att bara få chansen 'r väl stort när det gäller den typen av jobb, och går det bra så kommer det säkert att leda till mer jobb för dig!

2010-10-06 @ 23:53:50
URL: http://myllaskreativa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0