Plåtat

Har plåtat 350 bilder på prylar som ska ut på tradera. Jag har nervösa ryckningar i ögonen nu och kan inte riktigt se vad jag skriver. Får köra på känsla. Eller ja, det är ju inte 350 objekt jag plåtat, men kanske 70 st i alla fall. Höger öga rycker lite och när jag öppnar väster öga susar det vita fält i synen på mig. Underbart!

Och det dryga är att jag inte ens kommit halvvägs, inte ens kommit en tredjedel. Någonstans vid fjärdedel, eller femtedel kanske. Roligare att plåta kreativa bilder. Men det gäller att passa på att plåta nu när det fortfarande finns lite ljus i tillvaron. Blixten är inte min kompis.

Mindre-bildad-ordbok (eller ja... mindre-stofil-ordbok): Plåta betyder fotografera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0