Kläderna gör mannen... öhh... kvinnan.

På allmän begäran (från Jessica) så plåtade jag trots allt några av plaggen och skorna jag köpt den senaste tiden. Men bara det bästa av det bästa hamnar här på bloggen. Nästa gång ska jag använda mig själv som modell tänkte jag, det är dock lite klurigt att ta kort på sig själv. Håll till godo.


Här är klänningen i jeanstyg. Lite städrock över den. Knappt 30 kr kostade den.


Randig klänning. Tyvärr inte retro utan det är Vila som står bakom denna skapelse. 35 kr.


Ett par grymma pjuck blev det också. 40 pix tror jag att jag betalade.

Over and out!





Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack tack! :)

Den randiga klänningen var hur läcker som helst :)

Passar nog perfekt på en kväll på bmb senare i höst tror jag :)

kram!

2010-08-30 @ 07:44:58
Postat av: Retrolux

@Jessica:

BMB it is!

2010-08-30 @ 11:31:33
Postat av: Benny

Skorna är solklart det bästa du har köpt!! Hitills :) Grymt snygga, Check!! hmmmm

2010-08-30 @ 21:39:17
Postat av: Retrolux

@ Benny nr 2:

Du är välkommen på privat skovisning här i Västerås när du har vägarna förbi.

2010-08-30 @ 22:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0